Yalancı tanıklar kahvesinde dördüncü bölüme geldim. Şöyle ki bu kitap beni çok heyecanlandırmadı, zaman zaman olay örgüsü sıktı bile diyebilirim. Bakalım nasıl bitecek akşam okumasıyla kitabı bitirmeyi hedefliyorum 🧚🏻♀️
Öğlen biraz Kitap okuyum dedim, sonra kahvemi yapıyım öyle okuyum dedim kahve de boş boş olmaz bi kurabiye yapıyım öyle okurum dedim kurabiyeyi de yaptım tamam artık hazırım okuyabilirim🤭🤭