Nisanur Güler

Yalancı tanıklar kahvesinde dördüncü bölüme geldim. Şöyle ki bu kitap beni çok heyecanlandırmadı, zaman zaman olay örgüsü sıktı bile diyebilirim. Bakalım nasıl bitecek akşam okumasıyla kitabı bitirmeyi hedefliyorum 🧚🏻‍♀️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalancı tanıklar kahvesi
Öğlen biraz Kitap okuyum dedim, sonra kahvemi yapıyım öyle okuyum dedim kahve de boş boş olmaz bi kurabiye yapıyım öyle okurum dedim kurabiyeyi de yaptım tamam artık hazırım okuyabilirim🤭🤭
Ayyy yılbaşı hediyeme bakııın 2026 ajandam kardeşimden🎀🥺