Gece her şeyin üzerini örter, diye düşünür insan. Oysa gecenin örttüğünden çok hatırlattıkları vardır. Hatırlarken sarstıkları, sarsarken suskunlaştırdıkları, suskunlaşırken acıttıkları.
Akşam okumasında hedefime ulaşarak kitabı bitirdim fakat benim çok etkinlendiğim içinde kaybolduğum bir kitap olmadı ne yazık ki zaman zaman çok sıkıldım Muhsin’in ne yapacağını bilemeyişi okurken beni biraz sıktı maalesef. Dönemin sorunlarına değinmesi, anlatımın açıklığı ve yazarın tarzı güzeldi.