Neyla

Neyla
@No_name1
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur. Stefan zweig
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tamam da ,kalbimi nasıl susdurucam?
“Dəniz sahilinə get və kədərini dalğalara ver”
Ölüm insanı sonsuzadek alıb götüre bilir,ama onun xatırasını asla silemez.
Hayatımın öyle bir noktasındayım ki,yaşıyorum desem yaşamıyorum,ölüyorum desem ölmüyorum.Belkide yaşayan bir ölüyüm..... Bu üzden buraya geldim.Sizin yazdıklarınızla kendimi bulmaya,kendi yazdıklarımla içimi boşaltmaya geldim....