En sevdiklerimiz neden hep en çabuk en erken koptuklarımız olur ki,madem ölüm koparacak bizi neden kenetleniriz hic ayrılmayacak gibi...ölümün tek tek olmadığı geldimi tüm sevenleri birden bir uykuya alabilecek,kimseye o ebedi ayrılığı acıyı yaşatmayacak bir yer varmı??😑