E.Y

E.Y
@Nobody023
Cehaletle mücadele
Ölene dek öğrenci
İstanbul
355 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Kitap okuyan insanları sevin Neden mi? Çünkü kitap okumayan insanlar, sadece bedeninin temel işlevlerini yerine getiren insandır. insan demek zihin ve düşünce demektir. bunları es geçen kesinlikle insan sıfatını kullanmaya hakkı olamaz, bu tür canlıya sadece soğumamış çamur denebilir. okumak zihnin farklı bir boyuta geçip yaşadığı çevreye dışarıdan bakmasını sağlar ki bu insanın düşünme gücünü ve yeteneğini ortaya koyar. kitap okumayan insan ise sadece hayatta kalır bilmeden ve hissetmeden. tek boyutlu insanlardır.bütün yaşamını görsel medya ve dizi filmler yönlendirir. kolay etkilenir, eleştirel yetisi yoktur. hatta oy kullanırken ve hatta giyinirken bile kendi istençleriyle değil medyanın yönlendirmesiyle hareket ederler! kendine göre hep bir bahanesi olan, at gözlüğüne mahkum insandır. Okuyun Okumaya teşvik edin Cehalete atılacak en büyük darbe okumakdır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İntikam ve aşkta, kadın insandan daha barbardır. -Friedrich Nietzsche ✏️
Kadınlar sevilmek için yaratılmıştır. Anlamak için değil... – Oscar Wilde ✏️
Yeryüzünde gördüğümüz bu tür"güdümlü, kendisini çoğaltabilen" yaşamın kaynağı için yapılabilecek yegane tatmin edici açıklama, sonsuz zekaya sahip bir Aklın varlığıdır. Antony Flew
İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi, kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde, artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların "tecrübe" dediği şey budur. Kalbiyle bağlantısını kaybetmiş bir insana tecrübeli denir. Sigmund Freud