Nobody

Nobody
@Nobodyyn
Ve bence tüm çocukların gökyüzün­ de sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı.
Üzerine düşündükçe Kemp, Görünmez Adam olmanın ne kadar çaresiz bir saçmalık olduğunu –soğuk ve kirli bir iklimde ve kalabalık medeni bir şehirde– o kadar çok fark ettim. Bu çılgın deneyi yapmadan önce binlerce avantajım olacağını hayal etmiştim. O öğleden sonra her şeyin bir hayal kırıklığı olduğunu gördüm.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Reklam
Başarı arzusuyla deliye dönsem de kafamda olan tek şey belli belirsiz planlardı.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Kimse beni dinlemiyordu, kimse benim farkımda bile değildi.
Sayfa 143·Kitabı okudu