Nobody

Nobody
@Nobodyyn
Ve bence tüm çocukların gökyüzün­ de sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı.
Bu yüzden yemeyi içmeyi unutarak kendimi çalışmaya verdim. Ruhumu katarak var gücümle çalıştım.
Reklam
İnsan ruhu keşfedilmemiş karanlıklarla dolu.
...ama aynı zamanda yağmurlu havalardan da nefret ederdi.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Gerçek şu ki her şeyimle buradayım. Kafam, ellerim, bacaklarım, tüm vücudumla ancak görünmezim. Bu başa bela bir dert, ama öyleyim.
Sayfa 51·Kitabı okudu