Nova

Nova
@NoirPerdu
"Ve sonunda sadece ruhundaki güzelliği gören seninle kalır"
İyi bir insan olmak çok da hoş olmayabilir küçük 6655321. İyi bir insan olmak korkunç olabilir. Bunu sana söylerken, kulağa ne kadar çelişkili geldiğini biliyorum. Bu mesele yüzünden gecelerce gözüme uyku girmeyeceğini biliyorum. Tanrı ne ister? Tanrı iyilik mi ister yoksa iyi olma seçeneğini mi? Kötülüğü seçen bir insan, kendisine iyilik dayatılmış bir insandan bazı açılardan daha üstün olabilir mi? Bunlar derin ve zor sorular, küçük 6655321.
Sayfa 84
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bu,güzel bir konuşma.Ama kötülüğün sebebini bulmaya çalışarak tırnaklarını kemirmeleri,kahkahadan kırılmama yol açıyor kardeşlerim.İyiliğin sebebini aradıkları yok,öyleyse niye tersini merak ediyorlar ki?
Sayfa 35
"Ne diyorsun evladım sen,babanı mı öldüreceksin?" "Evet,öldüreceğim.Çoktan başladım bile.Öldürmek derken öyle Buck Jones'un tabancasını alıp dan diye öldürmeyi kastetmiyorum.Öyle değil.Kastettiğim onu kalbimde öldürmek.İyiliğini istemekten vazgeçmek.Derken bir gün ölüp gidecek."
Sayfa 146
En çok ne seversin? -"Seni Portuga."
Sayfa 147
Dindinha bir seferinde mutluluğun "yüreğimizde parlayan bir güneş" olduğunu söylemişti.Güneş her şeyi mutlulukla aydınlatıyordu.Eğer bu doğruysa,her şeyi güzelleştiren şey göğsümde pırpır eden yüreğimdi...
Sayfa 148