Seriyi genel degerlendirdim(bu kısım birinci kitaptan)
Lia genç balerin istemeden(aslında zaten kendisinin farkinda olan) Adrian in ilgisini farkli yönde çeker ve ondan kurtulamaz artık her yerde o vardır sürekli takip ediliyor evine kadar geliyordur. Ne kadar hayır dese de etkilenip ona kendini bırakmaya başlar tabi sadist olan Adrian, kızın her yaptığına bir kulp bulup cezalar adı altında onu kirbaclamaya ve kemerle vurmalara başlar. Lia da ne kadar korksa da her seferinde etkilenir ve kendini Adriana bırakır....
Evet girişim böyle oldu çünkü bu duruma öyle çok takıldım ki serinin bütününe zor bakabiliyorum. Kendisine işkence eden birisinden insan nasıl etkilenir hadi diyelim sen de mazoşistsin etkilendin neden hala hayır yapamazsın senden nefret ediyorum şarkısını söylüyorsun? İnsan nefret ettiği birinden nasıl etkilenir. Hadi o anki duygularına yenik düştün ters dustugun hoşuna gitmeyen durumlarda bile dur yapma demek yok hemen kendini bıraktı. Bu etkileşim beni kızdırıyor. Mantıklı değil.
Kitabı sevdim mi? Evet. Üstte yazdigim kısım genelde Kızdığım bir durum olsa da öyle merak uyandırıcı ve heyecanlıydı ki bir sonraki sayfada neler olacağını merakla bekleyerek okudum. Adrian ve Lia dışında kitabı gerçekten sevdim. Ana karakterleri sevmeyip devam ettiğim seri çok azdır. Gerçi karakterleri sevmesem bile bu işin nereye varacağını merak ederek okumaktan keyif aldım diyebilirim. Ters köşeler çoktu ve ben beklenmedik ters köşelere bayilirim. Tahminlerim tutmadı her seferinde vay canına diyerek okudum.
Adrian in bir yerde psikopat olduğunu anladık ama Lia bana çok ezik bir karakter geldi. Bir erkeğin kendisini kullanmasina insan nasıl bu kadar izin verebilir? Hayır birde sürekli tepki gösterip senden nefret ediyorum deyip duruyor ama adamın tek bakışıyla eriyip
Seriyi genel degerlendirdim(bu kısım birinci kitaptan)
Lia genç balerin istemeden(aslında zaten kendisinin farkinda olan) Adrian in ilgisini farkli yönde çeker ve ondan kurtulamaz artık her yerde o vardır sürekli takip ediliyor evine kadar geliyordur. Ne kadar hayır dese de etkilenip ona kendini bırakmaya başlar tabi sadist olan Adrian, kızın her yaptığına bir kulp bulup cezalar adı altında onu kirbaclamaya ve kemerle vurmalara başlar. Lia da ne kadar korksa da her seferinde etkilenir ve kendini Adriana bırakır....
Evet girişim böyle oldu çünkü bu duruma öyle çok takıldım ki serinin bütününe zor bakabiliyorum. Kendisine işkence eden birisinden insan nasıl etkilenir hadi diyelim sen de mazoşistsin etkilendin neden hala hayır yapamazsın senden nefret ediyorum şarkısını söylüyorsun? İnsan nefret ettiği birinden nasıl etkilenir. Hadi o anki duygularına yenik düştün ters dustugun hoşuna gitmeyen durumlarda bile dur yapma demek yok hemen kendini bıraktı. Bu etkileşim beni kızdırıyor. Mantıklı değil.
Kitabı sevdim mi? Evet. Üstte yazdigim kısım genelde Kızdığım bir durum olsa da öyle merak uyandırıcı ve heyecanlıydı ki bir sonraki sayfada neler olacağını merakla bekleyerek okudum. Adrian ve Lia dışında kitabı gerçekten sevdim. Ana karakterleri sevmeyip devam ettiğim seri çok azdır. Gerçi karakterleri sevmesem bile bu işin nereye varacağını merak ederek okumaktan keyif aldım diyebilirim. Ters köşeler çoktu ve ben beklenmedik ters köşelere bayilirim. Tahminlerim tutmadı her seferinde vay canına diyerek okudum.
Adrian in bir yerde psikopat olduğunu anladık ama Lia bana çok ezik bir karakter geldi. Bir erkeğin kendisini kullanmasina insan nasıl bu kadar izin verebilir? Hayır birde sürekli tepki gösterip senden nefret ediyorum deyip duruyor ama adamın tek bakışıyla eriyip