Şeyda

Şeyda
@Noniy
Okumuyorsanız, profilimden uzaklaşınız!
“Yaramın nerede olduğunu bilmiyorum. Yalnız bir yerlerim acıyor. Çok acıyor...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
asıl bilgisizler, bilgilidir diye tanınmış olanlardır! Boştur denenlerde ise daha çok akıl var.
Hiç kimse kendinden evvelkinin adamlarını yerinde bırakmak istemez.
Sayfa 181·Kitabı okudu
İnsan dediğin mahluk hiçbir şeyi değiştiremez.
Saadet, hayatı olduğu gibi kabul etmektir... Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli, ne de ondan bir şey eksiltmeli...
Sayfa 160·Kitabı okudu