Şiddet içeren filmlerin bu kadar çok seyirci çekmesinin sebebi nedir?Dünyamızda, büyük bir bölümü insanları mutsuzluk bağımlısı olmaya iten koca bir endüstri bulunmakta.Anlaşılan,insanların bu filmleri seyretmesinin nedeni, kendilerini mutsuz hissetmek istemeleridir.
Evinizde hiç kedi beslediyseniz, onun uyur gibi göründüğünde bile, etrafında olan biteni fark ettiğini bilirsiniz, çünkü en ufak bir ses çıktığında kulakları o sese doğru kımıldar ve gözleri hafifçe açılır.Uykuda olan acı-yumakları da aynen öyledir.