Nrrr

Değmiyor bazen, uğruna yorulduklarımız...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan, edindiği her tecrübe sonrası güzel bir yanını kaybediyor..."
"yarası iyileşse de insanın, yarısı iyileşmiyor..."
"Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde." Erdem Bayazıt