Insan olmak için neden çabalıyoruz ki... İnsanın etiyle kemiğiyle, kanıyla bir genelleme yapıp, sonra da içinden çıkamıyoruz. "Genel bir insan" anlamını bilmeden, ne olduğu belli olmayan bir şey için çalışıyoruz. Gerçekte insanlar ölü doğmuştur. Uzun zamandır canlı olmayan babalardan çoğalıyoruz. Bu durumdan zevk alıyoruz. Bir fırsatını bulsak, neredeyse beynimizdeki fikirlerden ve düşüncelerden doğmayı gerçekleştireceğiz.