"Hayatta hiç kimse vazgeçilmez değildir. Mezarlıklar kendini vazgeçilmez sanan insanlarla doludur. Vazgeçilmez krallar, amirler, komutanlar, başkanlar yerin altında uyumaya devam ederken onların bıraktığı dünya da dönmeye devam ediyor. "
Kopukluk geçmiş gelecek karmaşası yaşadım ama genel olarak 12 Eylül dönemine değinen yazarımızım; mezhep farklılığının olmaması gerektiği bilgi içerikli bölümü çok sevdim.
Sonlara doğru Sami Beyın unutamadığı bir aşk hikayesi ile hüzünlere yelken açtım...
Aslında kitapta o kadar çok ders o kadar çok acı var ki...
Beni bilenler bilir dramatik yanı ağır basan bi kitap oldu yazarımızın ilk kitabi ama acıyı yansıtma yeteneği tam olarak beni doyurdu.