nrcnn

nrcnn
@Nrcnn7
Ah ! Bunun nasıl bir şey olduğunu , nasıl ölündüğünü bilseydim keşke ! Ama korkunç bir şey , bilemiyorum .
Sayfa 118·Kitabı okudu
Reklam
Şöyle bir cümle okudum; "Mücadele ediyorum.çırpınıyorum,deniyorum ama böyle kelebeğin ayağına taş bağlayıp uç demişler gibiyim Kanat var ama yük çok ağır."
O asla benim olmadı, ama onu kaybetmek kalbimi kırdı . Ve artık onu ne kadar sevdiğimi asla bilmeyecek ..
Neden eski tadımız yok artık
#flu Rojbaş