Tabii o zaman soruyorsun kendine: Nerede şimdi o hayallerin? Kafanı iki yana sallayıp, “Yıllar nasıl da uçup gidiyor!” diyorsun. Yine soruyorsun: Nasıl geçirdin o yıllarını? En güzel zamanlarını nereye gömdün? O yılları yaşadın mı yaşamadın mı?
-Daha iyisi öykünüzü anlatarak başlayın.
-İyi de bir öyküm olduğunu kim söyledi size? Benim bir öyküm falan yok…
-Öykünüz yoksa nasıl yaşıyorsunuz?
-Ama gerçekten öyküm falan yok! Hani derler ya kendi kendime, yani tamamen bir başıma -yalnız, yapayalnız- yaşıyordum. Yalnız ne demek anlıyor musunuz?