Nur korkmaz

Yaşlılık bu kadar korkunç alçalırsa, Gençlik ne yapsın?
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Tabii o zaman soruyorsun kendine: Nerede şimdi o hayallerin? Kafanı iki yana sallayıp, “Yıllar nasıl da uçup gidiyor!” diyorsun. Yine soruyorsun: Nasıl geçirdin o yıllarını? En güzel zamanlarını nereye gömdün? O yılları yaşadın mı yaşamadın mı?
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Çünkü böyle zamanlarda asla gerçek bir yaşamım olmayacağı hissine kapılırım…
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı
-Daha iyisi öykünüzü anlatarak başlayın. -İyi de bir öyküm olduğunu kim söyledi size? Benim bir öyküm falan yok… -Öykünüz yoksa nasıl yaşıyorsunuz? -Ama gerçekten öyküm falan yok! Hani derler ya kendi kendime, yani tamamen bir başıma -yalnız, yapayalnız- yaşıyordum. Yalnız ne demek anlıyor musunuz?
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
En güzel yıllarımı heba etmişim! Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum…
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam