Nupelda

Nupelda
@Nupelda123
Kısacası, okumak aslında telepati ve zaman yolculuğudur. Herkesle ve her yerle, bütün zamanlarla, hayal edilmiş olan her şeyle aramızda bağlantı kurar.
Sayfa 184·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşte, yeni bir dünyaya gitmek istiyorsan, uzay aracına ihtiyacın yok.Bakış açını değiştirmen yeterli.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Keşke bütün şimdiki anları gelecekteki aklımızla yaşayabilsek.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Her şey kötü gittiğinde, değişimin gerçekleşmesi için dibe vurmamız gerekir. Çıkış yolunu bulabilmek için bazen kendimizi tuzaga düşmüş gibi hissetmemiz gerekir. Kendimizle güpegündüz, ferah bir ortamda yüzleşemeyiz.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Kendimi … özlüyordum. Kendine acımayan beni. O kadın hala var mıydı acaba ? Onu bulabilecek miydim ?
Sayfa 79·Kitabı okudu