📌 “Bazı iyilikler ses çıkarmaz, ama karşılık görmeyince içten içe yorar insanı...
Gönülden yapılan fedakârlıklar, yok sayıldığında en çok gönül kırılır.
Birine değer vermek sadece yanında olmakla değil, sorumluluk almakla da ilgilidir.
Sessiz kaldık diye görmezden gelinmek, anlayış gösterdik diye hep anlayan taraf sanılmak çok can yakıcı...
Bazen en büyük yorgunluk, anlatamadığın şeylerin ağırlığıdır.
Kimseye kırgın değilim ama artık kimseye içimden geldiği gibi davranmak da gelmiyor.”