Belki de kötü bir alışkanlıktır mutluluk... İnsanı sürekli arayışa iten bir şey... İnsan onu bulamayı üzülüyor, bulunca çabuk tüketiyor, sürekli, sürekli arıyor..
"Duygular geceden sonraki güneş gibidir. Karanlığın üzerine doğunca renkleri açığa çıkarır. Kapkaranlık bir gecede her şey siyahtır... Ama güneş doğunca kırmızı baş gösterir, yeşil boy verir, mavi gökyüzünü kuşatır, sarı canlanır... Duygular da karanlık bir kalbe ışık verir. Karanlığı anlamlı hale getirir."