Nur

Nur
@Nur_2020
Öğretmen
Dokuz Eylül Üniversitesi
6 Temmuz
25 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Hoşça kal Diyarbakır... Bedeninde özümseyemedin beni. Sende kalmamı sağlayamadın. Gücünü benden yana kullanamadın. Ama sana kızgın değilim. Koynundaki Dicle'den bir Dicle verdin bana. Sağ ol. Gidiyorum... Sağlıcakla kal. Yerin geniş olsun...  
Reklam
Diyarbakır... Dar bir eşikten geçip geldim sana. Huzurundayım. Hoşgörü kapını açık tut. Bil ki, direnmem sana değildi. Altın tepside sunulan acı şerbetti beni ürküten.
Yaşamını şekillendirecek tüm kararlar sana ait olmalı. Ancak, arkasında durabileceğin adımları atmaya çalış ki, sonradan, değil bizi, kendini bile sorumlu tutmayasın.
"Sen de kendini ezdirme güzel kızım," diye elimi okşuyor Ayişe bibi. "Saygıda kusur etme ama, başını da dik tut!"
Sonuç kötü de olsa, "İyi ki denedim, içimde kalmadı." diyebilmek, kendime karşı suçlu duruma düşmemden daha iyi değil mi?