Nur ashram

Nur ashram
@Nur_ashram
Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığın ne demek olduğunu anlayabilelim
Laborant
Üniversite
Gaziantep
28 Ocak 2007
39 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
Doğru yerde olmadığım hissinden kendimi kurtaramıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Söz ve Lâf
Sözlerinize dikkat edin çünkü birinin kafasında kaç kez tekrar ettiğini bilemezsiniz
Tüm zorlukları
"Tüm zorlukları erken yaşta yaşamanın verdiği ağırlık"
Susmak gerek bazen:/
Susmak sessizlik değildir bazen.susmak öfkedir, hayal kırıklığıdır, kırgınlıktır oldukça gürültülüdür susmak..
Kalbimi kıranlara gösterdiğim anlayış...
Beni de kırdılar belki yalnızdılar Belki onların da çocukluğu yoktu