Unutma bunu, karşılıklı olmayan hiçbir his, iki kişiyi bir arada tutmaya yetmez. Ne gün ne sevgi ne de aşk seni sensiz de sevebilirim sanırım. Ansızın gidişin, tekli sevemleri de alıştırdi beni yan yana kanaya kanaya öğrendim bekleyerek sevmeyi. Seviyorum, bekliyorum çünkü senin de beni bir yerlerde sevdiğini biliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalabalıkları sevmiyorum, temastan nefret ediyorum insanlar çok sesli.
Yalnızlık ve sessizliğin muhtacıyım
Zor yaşanıyor hayat, kuşlar acaba mutlumudur?