Nur ashram

Nur ashram
@Nur_ashram
Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığın ne demek olduğunu anlayabilelim
Laborant
Üniversite
Gaziantep
28 Ocak 2007
39 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
Unutma bunu, karşılıklı olmayan hiçbir his, iki kişiyi bir arada tutmaya yetmez. Ne gün ne sevgi ne de aşk seni sensiz de sevebilirim sanırım. Ansızın gidişin, tekli sevemleri de alıştırdi beni yan yana kanaya kanaya öğrendim bekleyerek sevmeyi. Seviyorum, bekliyorum çünkü senin de beni bir yerlerde sevdiğini biliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gitmeni istemiyorum." "Git dedin." "İnsanlar bazen kastetmedikleri şeyleri söylerler."
"Güneşin ısıtmadığını sarılacak kimsenin kalmayıp üşüdüğünde anlarsın."
Artık uğraşmicam defol olup gitsinler ben daha iyilerine laykim.
Kalabalıkları sevmiyorum, temastan nefret ediyorum insanlar çok sesli. Yalnızlık ve sessizliğin muhtacıyım Zor yaşanıyor hayat, kuşlar acaba mutlumudur?
Hayat