Gökçen okuduğum ilk Wattpad kitaplarından biriydi ve kitap okumaya onunla başladım. Bende ki yeri çok ayrıdır Gökçen'in. Evim gibi hissettiğim kitaplardandır. Hatta şimdilik tek kitap diye bilirim. Dört kitabında okuyup bitireli çok oldu ve onları özledim.
Her birini çok özledim. Tekrar tekrar okuyasım var.
Bazıları çok abartılmış diyor ama benim açımdan öyle değil. O karakterler, o aile ortamı... Apayrı bir şey.
Tek üzüldüğüm yanı o aile ortamında çok kısa süre kalan Emek oldu.
O kadar ağlamıştım ki o sahnede anlatamam. Çok üzülmüştüm. Ama napalım artık.
Okumanızı öneririm,onlara bağlanarak okuyun öyle daha çok seveceksiniz.