Nuray

La ilahe illallah Muhammeden Resûlullah
Reklam
Farisîler özlediklerine "Gönlüm senin için sıkıştı." derlermiş. Ben bir Farisi değilim. Fakat "benim de gönlüm sıkışıyor"...
Ben kalbimin orta yerine seni yazdım..
Benim arzum ne yaşamaktır ne de ölmekten kaçan bir canım var. Ey sevgili, bu dünyada senin aşkının hastası olduğumdan beri hoşça bir halim var...
Var mısın ki yok olmaktan korkuyorsun?