Nurcan

Nurcan
@Nurcanilhan
Yürümek için nedenlerim var, bu uzun bir hikaye.
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır ..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kilometrelerce koşmuşum , beni sadece durduğumda görmüşler...
“Birilerinin kalbine, iyi gelmeyi öğrenin. Yük olma işini, herkes yapıyor zaten...”
dinlediğim podcastte diyor ki: 'tabiatta hiçbir şey acele etmiyor; ay acele etmiyor, güneş acele etmiyor, ama insan aceleci bir varlık, biz acele ettiğimizde ruhlarımız geride kalıyor.' çünkü bir yere vaktinden önce varmak, bir parçanı yolda bırakmak demek aynı zamanda
Vardım diyen yanılır yolun sonu yine yol..