"insanın kendini bulduğu an tüm ümidini yitirdiği andır. Çünkü o zaman ancak kendine güvenebileceğini bilir." Diyor Sartre. Gecenin en karanlık anı, sabahın en yakın olduğu andır. Havanın en kasvetli en bunaltıcı güneşli halinden sonra yağar yağmur. Geçer. Belki deler ama geçer.