Dilerim ki sizler sağduyunuzu ve nefsinizi, evinizde iki sevilen misafir gibi görebilseniz.
Muhakkak ki sizler, evinizdeki bir misafiri bir diğerinden üstün tutmazsınız çünkü birine karşı daha duyarlı olan kimse, her iki misafirin de sevgisini ve güvenini yitirecektir.
Sevinçli olduğunuz vakit, kalbinizin derinliklerine bakın ve orada göreceksiniz ki size sevinci yaşatan da size kederi verenden başka bir şey değildir.
Fakat size acı içindeyken doğumunuzu bir ıstırap, bedeninizi taşımayı alnınıza yazılmış bir lanet olarak adlandırıyorsanız, ben ancak şöyle yanıtlarım: Orada yazılanları sadece ama sadece alınteriniz yıkayıp götürecektir.