Hepimizin ortak acısı olan günler ya da ortak sevinci olan günlerin belirli bir günde anılması, kutlanılmasını anlıyorum ama bu anneler gününde ve babalar gününde bazılarının gülümseyip bazılarının üzüldüğünü görmek zor olmasa gerek, buna göre adım atılsa keşke.
" Mesela neden senin odanda duran, sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken, ya da uyurken, seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim? "