Oğlan onu kollarıyla sarmış , karanlıkta "Bir şey yok." diye fısıldamıştı. Kız ona inanmayı istemişti ama gözlerini kapatmaktan her defasında ölesiye korkmuştu.
Oğlanla kız yine baş başa kalmıştı. Birbirlerinden başka kimseleri ve denizin öte tarafında birlikte kurmayı hayal ettikleri hayattan başka hiçbir şeyleri olmayan kız ve oğlan , yine yetim kalmıştı.