Ayşe Nur

Şebnem ferah’ın "artık karşımdaki insandan çaba bekliyorum , eskidendi o her şeyi sırtladığım günler. Kimseye çiçek bahçesi vaat etmiyorum artık. İsteyen olursa beraber ekeriz." dediği noktadayım ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi niyet bazen baş ağrıtsa da rahat bir yastıktır arkadaşlar Allah rahatlık versin.