Romantik komedi tadında harika bir kitap.... Hayat insanı bazen yordugunda bu tarz kitaplarin insanı biraz gulumsetmesi çok iyi geliyor.... Nazlinin başına gelenler perinin o masum minik halleri ve yine nazlinin periyi kendi evladı gibi benimseyip sevmesi gerçekten çok güzeldi