Sonra, sunu anladım ki, Sonya, herkesin akıll olmasını beklemeye kalkarsam, bu çok uzun sürecek. Sonra, sunu da anladım ki, böyle bir sey hiç bir zaman olmayacak, insanlar değişmeyecek... Onları değiştirecek kimse yoktur... Bunun için yorulmaya değmez! Ya, iste bu böyle!. Bu bir kanundur...