Eleştirdiler, durdum.
İğneleyici sözler ve tehditkar bakışlar savurdular, korktum. Arkamdan fısıldaştılar, güvensiz hissettim.. Yeteri kadar bu gibi durumlarla yıprattım kendimi. Herkes kendi hayatında bildiğini okuyup, mangalda kül bırakmıyorken ne diye başkalarını dizginlemeye, yollarına taş koymaya uğraşıyor anlamıyorum. Hata bende... keşke sizi hiç kaale almasaydım...