Tek kelime ile muhteşem bir kitap. 24 saatte bitirdim .Elimden düşürmeden, soluksuz ,nefessiz, her satırında heyecanlanarak merak ederek, okuduğum harika bir kurgu...Herkesten şüphelenerek okuduğum bu kitabin sonunda yazar, bütün taşları tek tek yerine oturttuyor . Bitirdikten sonra müthiş bir his yaşadım . Okumak için geç kalmayın . Keyifli okumalar...