Kimse bir Cemal Süreyya gibi sevmiyor
kadınını.Ve kimse bir Piraye kadar gururlu ama sevdasına sadık kalamıyor.
Çok sevmelerin devri kapandı.Çok sevmelerin zamanı değil artık .Sevip kavuşmaların devri değil bu devir .Kimsenin ardından yas tutulmuyor , ayrılığın acısı yılları bulmuyor.Şarkılarda aranmıyor ,şiirlere yazılmıyor artık kaybedilenler.Dokunmadan sevilmiyor,görmeden taşınmıyor kimse yüreklerde.Sevdaya dahil değil artık hiç bir şey . Sadık kalınmıyor verilen sözlere ,yeminler kolayca bozuluyor artık.Emekle kazanılmıyor artık sevdalar .Gidenin hoşça kaldığı gelenin hosgeldiği devir değil bu devir . Çok güzel sevenlerin kendini çirkin hissettiği , çirkin sevenlerin kendini güzel zannettiği zamanı.Gidenin acısını gelenle kapatmanın zamanı ...