Yaşayıp yaşayıp gidiyoruz. Hani zaman değerliydi?
En geçmeyecek zamanlar geçti, en geçmeyecek olanlarda. Kayboluyoruz; zamanda, yaşamda ve toprakta.
Ne çok endişe, ne çok acı, ne çok sevinç.
Kimi bekliyor, kimi bitiriyor, kimi bitti.
Sen her anın içindeki zerreye odaklan.
Yaşamını;
Elmayı, kurdun yediği gibi ye.
Acele etme.
Bir günbatımında hüzünlen,
Bir gündoğumunda yeniden doğ.
Sakin ol, mutlu ol ama acele etme