''Yüzümle yüzleşmeyi hiç düşünmedim.
Çünkü ben aynada insanın kendini görebileceğini inanmıyorum.
Biz aynada insanların bizi nasıl gördüğünü görüyoruz.
Aynaların nesneleri gösterdiği doğru olabilir ama insanı göstermez.
Ben aynada kendimi görmeyi hiçbir zaman ümit etmedim...''
İsmet Özel
Sessizim ne kadar üzsen de beni
Ağzımı açmaya gözüm kesmiyor
Vurduğun zincirden çözsen de beni
Bırakıp kaçmaya gözüm kesmiyor
Ne olur git deme kalbimi kır da
Meleyen gönlümü kaptırma kurda
Sıratı geçecek imanım varda
Aşkından geçmeye gözüm kesmiyor
Ne çıkar sararıp solsa da yüzüm
Gönlümde baharsın gelse de güzüm
Çekilmez olsa da sitemin nazın
Başka yar seçmeye gözüm kesmiyor
Cemal Safi
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan
beni artık ne sıkıntı ne rahatlık haylamaz
çünkü ben ayaklanmanın domurmuş haliyim
Yürüsem rahmet boşanacak.
ve sana bir karşılık vereceğim
İ.Ö.