Kitap uzerine yazilacak vok şey var ama ben kısaca birkaç cümle ile bahsedeceğim. Filistin davası üzerine yazılmış en güzel eserlerden biri. Eseri bu kadar güzel ve etkili kılan şey olayların yaşanmış olması ve direkt olarak birinci ağızdan okurla buluşması. Şuanda da büyük bir sorun olan siyonizm zulmünün karşısında Allah rızası için savaşacak yeni Abdullah Bergusi'lerin yetişmesi gerekiyor. Umarım bu kitabı okuyanlar bu davanın hassasiyetini, savaşın yalnızca silahla değil kalemle de olduğunu anlar ve ona göre hareket ederler.