"Doğulular için biz batı ülkesiyiz, batılılar içinse Doğu ülkesiyiz. Biz de ülkeleri Türklerin dostu olanlar ve olmayanlar olarak ayırırız. Çünkü biz kendimizi dünyanın merkezinde görürüz."
#BarışManço'yu saygıyla, hayranlıkla, sevgi ve minnetle anıyoruz.
Okumayı ciddiye alan kişiler neden “ne okumamı tavsiye edersiniz?” sorusunu sormazlar? Çünkü kitaplar insanı kitaplara götürür. Kitapların kendileri zenginliklerini ve yetersizliklerini ele verirler. Okumanın rehberi okumaktır.
Doğu Türkistan'da Türk var, bayrakları hür dalgalanmıyorsa bizim suçumuz! Biz gideceğiz, devlet olarak gideceğiz, millet olarak gideceğiz o ezanı orda okuyacağız.
#PayitahtAbdülhamid