Özlem

Özlem
@Oezlem62
Az insan,çok kitap
"Portuga!" "Hı..." "Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?" "Niye?" "Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar veremiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."
Sayfa 127·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ağlarsam ayıp olur mu? Ağlamak asla ayıp değildir, sersem. Niye ki? Bilmem, henüz alışamadım. İçimdeki kafes bomboş kaldı sanki…
Sayfa 68·Kitabı okudu
“Kim bilir, belki de bir mucize olur.”
Sayfa 49·Kitabı okudu
Neden benim gibi yapmıyorsun? Ne yapıyorsun ki? “Hiçbir şey beklemiyorum.Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.”
Sayfa 46·Kitabı okudu