Ofii

Ofii
@Ofii
“Dünya varlığına güvenme! Çünkü dünya senin gibi birçok insanı beslemiş ve sonunda öldürmüştür. Madem ki can çıkıp gidecek; ha taht üzerinde ölmüşsün, ha toprak üzerinde...”
Reklam
kalmışım ara yerde, tozdayım, dumandayım kirli bir mekândayım, iğrenç bir zamandayım
'benim elbet bir bildiğim var: hayat saçma sapandır'
'madem yaşamaktan bu derece yorgunum, neden ruhumun taylarını bu tehlikeli çayırlara salıp duruyorum'
“belini büken yükünü üzerinden kaldırmadık mı?” (inşirah 2,3)
Reklam