Ben hiç pes etmeden sadece kendi hayallerimin peşinden gittim ve çoğunu gerçekleştirmek bir yana daha fazlasını yaptım.
Kolay mı oldu?
Asla!
Ama İtiraf etmeliyim ki şans en zor anlarım da hep benden yana oldu.
Ey kadınlar, ne yaparsanız yapın benim size saygım tamdır.
Çünkü hayat bana öğretmiştir ki sizler hangi sosyal sınıftan gelirseniz gelin, mücadeleci, cesur ve beceriklisiniz.