Öğrt_sem

ölmek de yaşamak da aynı şey değil mi? Her iki durum da aynı derecede acı verici.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam
Çok gülen bir insan, aynı zamanda çok ağlayan değil midir?
Sayfa 32·Kitabı okudu
İnsanlar ölümle tamamlanır. Yaşarken, herkes eksiktir.
Sayfa 40·Kitabı okudu

Öğrt_sem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
2025 15. kitabı
Osamu Dazai
7/10 · 6,1bin okunma