Allah, ayetinde çok dokunaklı bir şekilde değinir "insana bir zarar dokunduğunda, yatarken, otururken veya ayaktayken bize sürekli yalvarır durur. fakat o sıkıntıyı kendisinden kaldırınca sanki bize hiç yalvarmamış gibi çekip gider" (Yunus suresi 10 12 ) Rabbimizin insanoğluna bu sitemi, insanın gönlünü incitmeye ve kendine getirmeye yetmiyor mu?
İyi ve sıradan günlerimizde, ferah günlere ulaştığımızda, geçmez dediğimiz günleri onaran gerçek mimarı unutmamamız kulluğumuzdaki samimiyeti gösterir.