OGUZHAN

OGUZHAN
@Oguzhan4331
Peki ya kaçtığımız şey içimizde saklıysa?
OGUZHAN
Sıkıntı var demektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle büyük umutlarım olmadı benim, büyük düşlerim, özlemlerim, büyük beklentilerim olmadı... Koşullarım beni oluşturdu ben acılarımı buldum, Herkes gibi yaşasaydım eğer; yaşamı onlar gibi görebilseydim çarşılar yeterdi avutmaya beni. Bir gömlek, bir ayakkabı, bir yemek lokantalarda,televizyon, halı,masa ve daha nice eşya yeterdi yalnızlığı örtmeye, kendimi göstermeye, varolmaya, dar çevre yitiklerinde önem kazanmaya...
OGUZHAN
Well said