Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
Herkes seni iyi sanarken,sen ise kendini bir uçurumun kenarında gibi hissediyorsun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve bir yeni gün,daha hava mis, sonbahar gelmiş durumda herşeye rağmen mutlu ve huzurlu günaydınlar....🌾
youtu.be/BjCDBE-xB8c #dinlenilmesi gereken şarkı huzur veriyor resmen...🎶
Ve bir kadın sevilmeyi bekler gecenin en ince yerinde...
PİŞMAN DEĞİLILİM Hayat yolunda ilerken; Düştüğümde kendim kalktım, Kırımalarımı kendim onardım, Yaralarımı kendim sardım... Bir yol gösterenim yokken hatalarım bana yol gösterdi; Üzgünüm ama pişman değilim!