Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
youtu.be/BjCDBE-xB8c #dinlenilmesi gereken şarkı huzur veriyor resmen...🎶
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve bir kadın sevilmeyi bekler gecenin en ince yerinde...
PİŞMAN DEĞİLILİM Hayat yolunda ilerken; Düştüğümde kendim kalktım, Kırımalarımı kendim onardım, Yaralarımı kendim sardım... Bir yol gösterenim yokken hatalarım bana yol gösterdi; Üzgünüm ama pişman değilim!
"Biz birbirimizi gitmek istediğimiz o yolda kaybettik"...🍁