Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
"Biz birbirimizi gitmek istediğimiz o yolda kaybettik"...🍁
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biliyor musun şarkılara aslında neden parça deniliyor...Çünkü birilerine ihtiyaç duyduğunda bazı parçalar eksik yanını tamamlıyor...🍁
Sonra dedim ki artık bir yıldız kadar uzaksın... #İyi geceler

Özge inaç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·480 syf.·
15 günde okudu
·
2019 8. kitabı
Alein Kentigerna
8.2/10 · 1.697 okunma
Her şeyin geliştiği kadar empatide gelişse..