Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
Ne çok sustuk en derin yaralarımıza... # Mia#
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhaba , yeni hayata yeni haftaya selam olsun varlığıyla beni mutlu eden ve varlığımla mutlu olan tüm dostlarıma.... #HAYIRLI SABAHLAR
Bir şehir ol mesela BATMAN gibi de ki; gel kendimize oturalım... ...Mia...
İhanetin zincirini tutan utansın.Dönüp arkasına bakan utansın.Dost diye bağrıma bastığım insanlar,arkamı dönünce vuran utansın. #Ahmet kaya#