Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
Merhaba , yeni hayata yeni haftaya selam olsun varlığıyla beni mutlu eden ve varlığımla mutlu olan tüm dostlarıma.... #HAYIRLI SABAHLAR
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir şehir ol mesela BATMAN gibi de ki; gel kendimize oturalım... ...Mia...
İhanetin zincirini tutan utansın.Dönüp arkasına bakan utansın.Dost diye bağrıma bastığım insanlar,arkamı dönünce vuran utansın. #Ahmet kaya#
Bir kadın bir erkekten vazgeçiyorsa bu onu sevmediği için degildir.Ya umursanmamak artık ağır geliyordur ya da üzülmekten bıkmıştır.

Özge inaç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·341 syf.·
21 günde okudu
·
2019 7. kitabı
Karen Kingsbury
7.8/10 · 671 okunma